witryna www jako interfejs uzytkownika

witryna www jako interfejs uzytkownika

Niech wiedzą, jak ich miesięczne płatności będą spadać.

6. Oferta. Oferta jest zawsze dobrym pomysłem i powinna stanowić konkretny powód, aby zadzwonić teraz, takie jak „ograniczonej podaży” lub „Stopy procentowe są wspinaczki”.

7. Imię i logo firmy. Mimo to musi być na korespondencyjnego, nie powinno przesłaniać ofertę. Klienci najbardziej dbają o to, co można zrobić dla nich.

witryna www jako interfejs uzytkownika

8. Wezwanie do działania. Powiedz perspektywy dokładnie, co chcesz im zrobić. „Zadzwoń już dziś, aby uzyskać więcej informacji” lub „Zobacz nas online” są dwa z najczęstszych pożądanych działań.

9. Dane kontaktowe. Podaj swoje imię i nazwisko, numer telefonu i adres internetowy bezpośrednio po wywołaniu akcji. Cokolwiek prosić perspektywy robić, dać im środki, by to zrobić łatwo.

10. Adres zwrotny. Adres zwrotny zapewnia dostaniesz powrócił pocztę z urzędu pocztowego i wysyła wiadomość, że jesteś ugruntowaną Professional. Ludzie czują się lepiej wiedząc, firmy mają do czynienia ma rzeczywistą lokalizację.

Artykuł dzięki: