grafika komputerowa i projektowanie gier studia

grafika komputerowa i projektowanie gier studia

10 Elementy Każdy Direct Mail KawaÅ'ek powinien mieć

Nie chcesz, żeby Twój direct mail skoÅ'czyć w koszu z resztÄ… nieprzeczytanej poczcie? Badania pokazujÄ…, skutecznÄ… kampaniÄ™ direct mail powinien zwrócić odpowiedź 0,5 do 1 proc. Te 10 wskazówek pomoże Ci uzyskać pożądane wyniki:

1. jasne, pogrubienie nagÅ'ówek. Na kopercie lub przed korespondencyjnego powinien istnieć jeden centralny komunikat. Najlepszym sposobem, aby to osiÄ…gnąć jest ze Å›miaÅ'ym, jasne nagÅ'ówka, który nie jest zagracone z innym tekstem. DobrÄ… wskazówkÄ… jest mieć nagÅ'ówek wypeÅ'nić co najmniej 15% z przodu pocztowy.

2. graficzny, który obsÅ'uguje wiadomoÅ›ci. Grafika powinna być Å'atwa do zrozumienia i dodać do wiadomoÅ›ci nagÅ'ówek próbuje przekazać. Na przykÅ'ad, jeÅ›li starajÄ… siÄ™ zachÄ™cić ludzi do listy ich domu, co chcesz pokazać dom sprzedawany z podpisania wyraźnie widoczne z przodu. To graficzne wzmacnia przesÅ'anie wiÄ™cej niż tylko obraz z domu.

grafika komputerowa i projektowanie gier studia

3. Kolor które pojawia. Dodać nagÅ'ówek i inny tekst wyróżniać za pomocÄ… koloru, która wyróżnia siÄ™ od koloru tÅ'a. JeÅ›li spojrzeć na karcie, należy zadać sobie pytanie: "Co widzÄ™ pierwszy?" JeÅ›li odpowiedź nie jest nagÅ'ówek, można dostosować kolory.

4. podtytuÅ'ów, które prowadzÄ… do tekstu. JeÅ›li masz kilka akapitów tekstu bez oÅ'owiu, nie ma nic, aby zachÄ™cić ludzi do rzeczywiÅ›cie przeczytać kopiÄ™. PodtytuÅ' bÄ™dzie dać ludziom miejsce, aby rozpocząć czytanie. JeÅ›li masz tylko 100 sÅ'ów lub tak może być w stanie uciec z nim, ale jeÅ›li tekst staje siÄ™ dÅ'użej niż przeciÄ™tny czytelnik bÄ™dzie chciaÅ' mieć pewne drogowskazy po drodze.

5. Åšwiadczenia, zasiÅ'ki, Å›wiadczenia. Jednym z najwiÄ™kszych bÅ'Ä™dów ludzie popeÅ'niajÄ… w reklamie jest stwierdzajÄ…c możliwoÅ›ci, aniżeli korzyÅ›ci. Na przykÅ'ad, nigdy nie zakÅ'adaj odbiorcy wiedzÄ…, co można czerpać korzyÅ›ci z niższego oprocentowania ich kredytów hipotecznych.
ArtykuÅ' dziÄ™ki: